REGULAMIN
ZASADY SPRZEDAŻY W SKLEPIE FUNDACJI HORYZONT
Stacjonarny Sklep prowadzony jest przez HORYZONT Fundację działającą na rzecz osób z problemami wzroku z siedzibą w Szczecinie przy M. J. Piłsudskiego 37/U2 wpisaną do rejestru nr prowadzonego przez Sąd
1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady sprzedaży towarów konsumentom w rozumieniu przepisu art. 221 przez Sklep Fundacji Horyzont działającej na rzecz osób z problemami wzroku.
- Sklep prowadzi sprzedaż:
- Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 15:00
- Poprzez sklep internetowy
2. Oferta Sklepu
- Ekspozycja Sklepu stanowi ofertę handlową w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego.
- Przedmiotem sprzedaży bezpośredniej są produkty wystawione na aktualnej ekspozycji Sklepu ora z na stronie internetowej
- Każdy oferowany towar w Sklepie jest fabrycznie nowy.
- Ceny artykułów przeznaczonych do sprzedaży w Sklepie zawierają podatek Vat i podawane są w złotych polskich .
- Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na metce znajdującej się na produkcie w chwili jego zakupu.
- Sklep nie uwzględnia zwrotów zakupionego towaru.
- Kupując w naszym sklepie, klient automatycznie udziela sprzedającemu pełnomocnictwo na jednorazowe zawarcie umowy z firmą realizującą odpłatną dostawę zamówionych towarów na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt kupującego.
3. Reklamacje
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową na warunkach wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego oraz z innych właściwych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Każda rzecz zakupiona w Sklepie może być przedmiotem reklamacji na zasadachi w terminach określonych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
- Przyjęcie reklamacji do rozpatrzenia jest uzależnione od wykazania przez wnoszącego reklamację zakupu towaru – w szczególności poprzez posiadanie paragonu lub faktury Vat.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych .
- Klient zostanie zawiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji według wyboru klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub osobiście w Sklepie.
4. Wymiana
- Klient może w ciągu 14 dni od daty zakupu wymienić towar pełnowartościowy na towar o takiej samej cenie. Możliwa jest wymiana na towar o wyższej cenie widniejącej na paragonie fiskalnym lub fakturze Vat z jednoczesną dopłatą różnicy przez klienta.
- Klient może dokonać wymiany towaru pod warunkiem łącznego spełnienia następujących warunków:
- Towar został zakupiony w naszym Sklepie
- Klient posiada dowód zakupu (paragon fiskalny, Faktura Vat)
- Towar jest w oryginalnym , niezniszczonym opakowaniu fabrycznym
- Towar jest w komplecie (także z dodatkowym wyposażeniem)
- Towar nie nosi śladów użytkowania
- Karta gwarancyjna nie jest podstemplowana
5. Postanowienia końcowe
- Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep Fundacji Horyzont są używane w celach identyfikacyjnych.
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów mogących wyniknąć na tle umowy sprzedaży jest Sąd Powszechny zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Regulamin został przyjęty uchwałą Zarządu Fundacji HORYZONT nr 32 w dniu 14.09.2016.